Wednesday 25 May 2011

Pengenalan Diri

Apa-apa pun, pengenalan diri tu kan penting.... Tak kenal maka tak cinta, betul tak? Jadi, saya pn nak perkenalkan diri dulula...


Nama tu dah tertera kat profile saya, saya ni simple je.. simple tapi ada juga benda yang perlu di ambil perhatian, bukannya semua ambil mudah. Melalui blog ni, saya nak ketengahkan hal-hal berkaitan dengan lanskap. Di mana yang utamanya adalah tentang pokok dan tumbuh-tumbuhan. Ini kerana semua ini berkaitan dengan kerjaya saya sekarang.. Sikit-sikit tu adalah tentang travel atau bahasa Melayunya adalah melancong... Walaupun tak banyak, InsyaALLAH akan saya perbanyakkan di masa akan datang.. Dan, oleh kerana saya berketurunan Jawa, maka saya akan selitkan jugalah tentang resipi-resipi Jawa...

Maaf, sekiranya saya terlanjur kata... Saya hanya manusia biasa, sebarang teguran, saya terima dengan hati terbuka dan waras...



ENJOY!!!! <Layanla antara video fav saya>

No comments:

Post a Comment